Škoda 200RS 1974 Rallye Jeseníky 1974 84 Šedivý JanečekAbrex 1:43
Sestavený kovový model závodního kupé Škoda 200 RS.
Škoda 180/200 RS byly prototypy dvoumístných závodních kupé, určených pro náročné automobilové soutěže. Jejich tvary byly...
Sestavený kovový model závodního kupé Škoda 200 RS.
Škoda 180/200 RS byly prototypy dvoumístných závodních kupé, určených pro náročné automobilové soutěže. Jejich tvary byly...
Sestavený kovový model závodního kupé Škoda 200 RS.
Škoda 180/200 RS byly prototypy dvoumístných závodních kupé, určených pro náročné automobilové soutěže. Jejich tvary byly odvozené od Škody 110 R. Tyto prototypy disponovaly silnými motory o objemu 1,8 l a 2,0 l, zadní nápravou s převodovkou Porsche a zvenčí nízkou střechou, žádnými nárazníky a zvětšeným rozchodem kol. Celkově byl vyroben jeden kus 180 RS (maximální rychlost 210 km/h) a dva kusy 200 RS (maximální rychlost 250 km/h). Právě u těchto závodních prototypů byla v roce 1974 automobilkou vůbec poprvé použita písmena RS, vycházející z Rallye Sport. Na základě těchto prototypů vyvinula Škoda v roce 1975 dvoudveřové závodní kupé 130 RS, které se stejně jako vůz Škoda 110 R stalo úspěšným modelem.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.